Ocelové kolo je klasika a podle našeho názoru jeden z nejlepších materiálů pro výrobu jedinečné štěrkové cesty. Proto byl náš štěrk KROSS Esker 4.0 vytvořen pro všechny, kteří hledají něco odolného a především stylového. Mimochodem, vědí, že bikepacking není výstřelek, ale stav mysli. KROSS Esker 4.0 byl vytvořen, aby vám pomohl dostat se do cíle bezpečně a pohodlně. Bez ohledu na to, zda se jedná o cílovou čáru závodů, jako je Wisła 1200, nebo o jednoduché dobrodružství do neznáma.
KROSS Esker 4.0 v roce 2021 je pokračováním myšlenek, které nás vedly při navrhování předchozích modelů tohoto motocyklu. Je to nový, odolnější lak a stejně dobře promyšlený pohon. Vylepšili jsme také mnoho malých, neviditelných detailů, které zlepší váš jízdní komfort na jakémkoli typu povrchu. Jsme si jisti, že nová verze tohoto motocyklu bude stejně - nebo ještě zábavnější než předchozí roky.
Daleko od civilizace
Když jsme začali s designováním, dali jsme si za cíl vytvořit kolo, které sahá až ke klasice a zároveň takové, které se nebojí moderních řešení. Proto jsme k sestavení rámu a vidlice vybrali ocel Cro-Mo. Tato surovina umožňuje mnohem lepší tlumení vibrací. Ocel nám díky své odolnosti a odolnosti proti poškození umožnila namontovat řadu montážních otvorů pro láhev s vodou, nosič zavazadel nebo kufry. Lze je umístit téměř kamkoli na rám nebo vidličku, aniž bychom se obávali poškození rámu, který jsme namalovali stylovou khaki barvou. Abychom zajistili trvanlivost lakování, rozhodli jsme se pro práškové lakování.
Osvědčené příslušenství
Jako příslušenství jsme použili silniční skupinu Shimano Tiagra v KROSS ESKER doplněnou mechanickými kotoučovými brzdami TRP Spyre-C . Také jsme se rozhodli použít kliku FSA Omega s ložisky vnějšího středového složení, abychom usnadnili údržbu pohonu a ještě efektivněji přenesli vaši sílu do pohonu. Kotoučové brzdy TRP Spyre-C zajišťují krátkou brzdnou dráhu a díky mechanické konstrukci třmenu není v případě poruchy na silnici nutná žádná složitá údržba. Pro výrobu kol jsme zvolili 28palcové ráfky WTB ASYM, které jsme zvolili na nábojích Shimano Deore M6000. Ráfky jsou přizpůsobeny bezdušovému systému. Na druhé straně jsou pneumatiky WTB Resolute o šířce 42 milimetrů. Je zodpovědný za pohodlnou jízdu i na nejdelších trasáchSedlo WTB Sport Volt.
POVRCHOVÁ ÚPRAVA |
LESK |
MATERIÁL RÁMU |
OCEL |
VIDLIČKA |
CROMO OCEL |
CESTOVÁNÍ VIDLIČKOU |
NEDOSTATEK |
ZADNÍ ŠOK |
NEDOSTATEK |
ZDVIH ZADNÍHO TLUMIČE |
NEDOSTATEK |
PŘEDNÍ PŘEHAZOVAČ |
SHIMANO TIAGRA 4700 |
ZADNÍ MĚNIČ |
SHIMANO TIAGRA 4700 |
ŘAZENÍ |
SHIMANO TIAGRA 4700 |
KLIKA |
FSA OMEGA |
KRAJKA |
46T-36T / 175MM |
KAZETA / VOLNOBĚH |
SHIMANO HG500 |
ROZSAH KAZET / VOLNOBĚŽEK |
11-34T |
POČET ZAŘÍZENÍ |
DVACET |
SEDLO |
FSA MEGAEXO BB-4000 |
ŘETĚZ |
SHIMANO HG54 |
PŘEDNÍ NÁBOJ |
SHIMANO DEORE M6000 |
ZADNÍ NÁBOJ |
SHIMANO DEORE M6000 |
RÁFKY |
WTB ASYM IP23 TCS |
PNEUMATIKY |
WTB RESOLUTE 700X42C COMP |
PAPRSKY |
SAPIM |
BRADAVKY |
MOSAZ |
PŘEDNÍ BRZDA |
TRP SPYRE-C |
ZADNÍ BRZDA |
TRP SPYRE-C |
BRZDOVÉ PÁKY |
SHIMANO TIAGRA 4700 |
BRZDOVÉ KOTOUČE |
SHIMANO RT30 (160) |
VOLANT |
HLINÍK 440 MM 31.8 |
STONEK |
HLINÍK 90MM / 31.8 |
SEDLO |
WTB VOLT SPORT |
SEATPOST |
HLINÍK 27,2 X 350 |
ŘÍZENÍ |
FSA T-848 |
GRIPY |
FIZIK TERRA MICROTEX |